Böyük alış-verişlərin planlaşdırılmasında məqsədin müəyyən edilməsi maliyyə qərarının uğurlu olub-olmamağında həlledici rol oynayır. Bu, təkcə alış-verişin lazım olub-olmamasına fokuslanmağa deyil, həm də şəxsi və maliyyə məqsədlərinə uyğun olan seçimlər etməyə imkan verir.
Məqsədi dəqiq müəyyən etdikdə sən:
- Arzu olunan nəticəyə çatmaq üçün hansı alış-verişin məqsədəuyğun olduğunu başa düşürsən.
- Bu, sənə impulsiv, real ehtiyaclarına uyğun olmayan alış-verişlərdən qaçınmağa kömək edir.
- Aldığın əşyanın həyatında nə dərəcədə faydalı olacağını və büdcənə necə təsir edəcəyini daha yaxşı qiymətləndirə biləcəksən.
Məsələn, məqsədin avtomobil almaqdırsa, sənin avtomobilə niyə ehtiyacın olduğunu dəqiq müəyyən etməlisən: rahatlıq üçün, iş üçün, ailə üçün və s. Bu, sənə real ehtiyaclarına və maliyyə imkanlarına uyğun avtomobil seçməkdə kömək edəcək.