Səni və pullarını marketinqin təsirindən qorumaq üçün 3D metodunu təqdim edirik. Bu plan necə işləyir:
- Dayan: Məhsulu səbətə atdıqdan sonra dayan, 20-30 saniyəlik fasilə ver. Bu qısa pauza emosional həyəcanını sakitləşdirməyə və daha məntiqli düşünməyinə imkan yaradacaq.
- Düşün: Öz-özünə sual ver: “Bu məhsula, doğrudan, ehtiyacım var?”, “Aldığım qiymətə dəyər?”
- Dəyiş: Əgər cavablar səni qane etmirsə, ya səbətdəki məhsulu, ya da qərarını dəyiş. Bir həftə sonra yenə həmin məhsulu almaq istəsən, o zaman almağı düşünə bilərsən.
Bu sadə üsul həm impulsiv xərclərini, həm də büdcəndəki “sızıntıları” kəskin şəkildə azaldacaq.